Perii0 Ben bizim içinse suyunu döküyorum ama bebiş içinse suyuyla birlikte haşlayıp veriyorum içine havuç tavuk falan koyup blendırdan geçiriyorum bayılıyo tadına
feyzanuur Perii0 ben de aynı şekilde kendimize olunca döküyodum hep ama oğluşa ilk kez yapcam,suyuyla beraber pişircem bu sefer. benimki blenderla yapılanları hiç sevmiyor erişteli salçalı olcak
feyzanuur Perii0 16 aylık. 6 aydan itibaren yaşına kadar hep ek gıdaya uygun şeyler yaptım püre vs ama hep gıda reddi yaşadık. sonra bizim yediklerimizi az tuzlu salçalı yapmaya başladım parçalı bütünlü demeden yiyormuş meğer. çocuklar cins cins gerçekten