leylaaa1defne Ben dün verdim ama sonuç hala çıkmamış. Ben negatif olduğunu düşünüyorum zaten ama şüphe işte. Beni oğlumdan önce kimyasal gebelik yaşadım ondan sonra polikistik över görünümü başladı bende. Sadece görünüm olarak vardı, doktor hiçbir zararı olmaz adetlerin düzenli demişti. Bir kaç aydır biraz kilo aldım onlar mı tetikledi ne yaptı bilmiyorum. 15 inde doktora da gideceğim