cansucan93 canım doktor bir sıkıntı problem yok dedi gayet normal sonuçlar dedi, zaten Alkalen fosfataz büyüme hormonu gibi bişeymilk bebekler de çocuklar da yüksek çıkması çok doğalmış( burada okudum, doktor da bişey demeyince doğru olabileceğini düşündüm) diğer Laktat değeri de geçirdiğimiz enfeksiyon, antibiyotikler ve parasetamollerin sonucunda yükseldiğini düşünüyorum ben , dediğim gibi doktor korkacak bişey yok bir sıkıntı yok dedi ama ben asıl kendi doktorumuza da bi göstereceğim, sizin enfeksiyon neyden kaynaklı ? Daha önce oğlum gripti bacağım ağrıyor diyordu doktorumuz gripken oluşan viral enfeksiyonlar kemiklerde tutulum yapabiliyor eğer yürüyemez hale gelirse çok fazla topallarsa getir yatış yaparız demişti sizin de mi öyle bişey acaba kaslar da tutulum yaptı?