sanalkoala Bacak ağrısı derdi bizde de vardı tahlilleri temiz çıktı. Korkmayın eğer şişlik falan yoksa sorun olmaz inşallah.
Diğer değerlerde geçirdiği enfeksiyon sonrası yükselmiş olabilir. Kendinizi korkutmayın hiç bir değeri öyle 1000 lerde değik, azıcık fazla çıkmış.
İnternete bakarsak hepimiz ölcez yani . Geçen tansiyonum 14/9 çıktı, bakayım dedim Acil doktora gitmeniz lazım kalp krizi bilmem ne birsürü şey yazıyordu.