Deletedmom138 Hacer_48 oğlum kolay bir çocuk çok şükür bana eziyet hiç yok bende neden kardeşi olmasın dedim😄
Ates_mami Deletedmom138 bende emzirirken hamile kaldım. Oğlum 26 aylıktı.birkaç aydır Memeden kesmeyi deneyip başarılı olamamıştım. Hamile olduğumu öğrenindigimde başka bir şehirdeydim. Oradaki bir kadın doğuma gittim. Bana emzirmeye devam edebileceğimi ama büyük ihtimalle birkaç ay içinde sütümün kesileceğini söyledi. 1.2 hafta daha devam ettim. Dönünce çocuk doktorumuza sordum. Kesinlikle kesmelisin. İkisine birden yetemezsin karnındakine haksızlık yapmış olursun dedi.ertesi gün de kendi doğum doktoruma gittim. Oda karnındakine haksızlık olur kes artık memeden dedi. Ve memeyi bıraktırdım artık. Benim avantajım oğlum 2 yaşını geçmişti öylesine emiyordu artık. Sizin bebeğiniz daha küçük bence Doğum uzmanınız ve çocuk doktorunuza danışın ona göre hareket edin.
2Minnosannesi Deletedmom138 Kızım 10 aylik 20 haftalik hamileyim emziriyorum. Hicbir sikintimiz yok Masallah. Emzirdigim bebegim ek gidayi fazla yemiyor daha cok anne sutu ile besleniyor gelisimi cok iyi. Karnimdaki bebegimin gelisimi 2 hafta onde gidiyor. Ben vitamin takviyesi almiyorum sadece kan degerlerim biraz dustu o da her hamilelikte oluyor kan ilaci kullanmaya baslayacam. 🌼💜
Asya56 2Minnosannesi yaa çok sevindim böylesi bi yoruma. Kızım on aylık olacak ben de hamileyim galiba. Emzirmeye devam ettiniz mi nasıl geçiyor hamilelik ve emzirme birarada.
Daisyy Zeynep-iremnur1 emzirmeyi bırakmayan annelere sorun bebeğini emzirip doğum yağınca 3.5 kilo doğmuş bebeği bir annenin, sonra da ikisini emzirmeye başlamış küçük bebek 1 kilo almış mesela ilk ay. Normal ilerliyor süreç. Eğer katındaki bebekte düşük riski veya gelişim geriliği yoksa niye emzirilmesin?
2Minnosannesi Asya56 Doğuma 33 gün kaldı. Hâlâ emziriyorum. Gayet güzel gidiyor. Sıkıntımız yok çok şükür. 🥰
Asya56 2Minnosannesi çevreden o kadar çok korkutuyorlar ki Kızımın alerjisi var süt ve süt ürünlerine, yumurtaya onun dışında domates, tahin, susam, kabuklu kuruyemişler, baharat.. o yüzden emzirmeyi çok istiyorum zaten verebildiğim şeyler çok az
2Minnosannesi Asya56 Kulağını tıka hepsine 😅 Aylardır susmuyorlar ben emzirecem dedikçe inadına söylüyorlar iyiki herkese uzağım da sadece telefondan söylüyorlar 😁😁 Doktorunu dinle hamileliğinde bir sıkıntı yoksa emzir. Hatta tek doktorla kalma bir kaç doktora daha git. Büyük olan bebek çok şanslı. Hamileliğin 16. haftasında kolostruma dönüşüyor süt tam bir şifa kaynağı. Kızım şu an 14 aylık oldu hiç hasta olmadı diş yüzünden ateşlendi 2 kere onun dışında en ufak bir hastalık geçirmedi. Kilosu boyu ideal. Karnımdaki bebeğim için uzun zamandır kontrole gitmedim en son gittiğimde doktor gelişimi çok çok iyi 2 hafta önden gidiyor demişti. Yarın hastaneye gidiyorum Inşallah onunla ilgili bilgiyi yarın veririm. Ben hiçbir takviye almıyorum sadece kan değerlerim düştü biraz o da her hamilelikte oluyor. Söyleyeceklerim bu kadar bebeklerim kendi isteğiyle bırakmadığı sürece 20 tane dişi tamamlanana kadar emzirmeyi düşünüyorum. 🥰
Asya56 2Minnosannesi söyleyenlere bunu gösteririm artık 😅 onlar da susar belki. O kadar çok söylemişler ki bekar kardeşim bile abla kızını zehirlersin emzirme diyor😬 haklısınız valla en iyisi kulağımızı tıkamak
2Minnosannesi Asya56 Bugün kontrole gittim canım 2. bebeğim çok iyiymiş normalde 35+3 haftalık ama gelişimi 37+3 gözüküyor 3100 kg. Karnındaki bebek için de çok konuşan oluyor. Ilk kızım 2895 kg doğmuştu. Bu bebeğim emzirmeme rağmen böyle iyi gelişimi Maşallah 😅
Asya56 2Minnosannesi çok sevindim 😇maşallah 😊 inşaallah hayırlısıyla istediğiniz gibi kucağınıza alırsınız🌸
Zhrnz Deletedmom138 benim gebeligim 4 ay olunca oglum emzirme sonrasi kusmaya basladi sut bozuldugundan oleymis herkesde olmuyo arkadasimda kesmedi suan iki cocugunu birden emziriyo ama buyuk kizi emdigi icin istahi yok yemek yemez pek dr da emzirmeyle alakali dedi bilginize 🤗