Benim eltim de sizin gibi bebeği 1 yaşındaydı hamile kaldı emiyordu şuan karnı 3 aylık oldu 1 aylıktı öğrendiğinde hemen kesti doktor emzirebilirsin ama karnındaki gelişmez bu sütünde çocuğuna faydası olmaz demişti. O yüzden kesti bence sende kes yoksa diğer çocuğu ateşi düşmez hep ishal olur emzirdiğin sürece