tospikannesi_ şimdiye kadar 3 kilo aldım işe yarıyor gibi tam uyarsan listeye ve öğünlerde atlama yapmazsan ben 40 tim şu anda 42 olmuşum sadece düzenli yemedim yoksa almıştım ilk 2 hafta her hafta 1 kilo aldım sonra listeye uymamaya başladım sadece 900 gr almışım 1.70 boyla 42 yim 😂 bende hiç yükselmedim ilk defa yükseldi kilom üstünde durmaya çalışıyorum