arker tabiki yerde kendi haline de bırakabilirim ama yine yanında olurum bana da saçma geliyor ben sırf çocuk doğurmak için doğurmadım ki. Bu düşüncedeki insanlar kusura bakmasın ama geri kafalı geliyor bana ben kızımla sürekli ilgilenmeyeceksem niye doğurdum? Hem psikolojik olarak hem fiziken çok önemli bişey bu yani. Ne işim aksıyor ne de kızımı ilgisiz bırakıyorum. Rutin oluşturduk zaten artık her şeyimiz saatli gibi sayılır en son saat 8 buçukta duş aldırıp uyutuyorum. Herkesin kendi fikri tabiki ama bana göre doğru olan bu