Ne güzel şeyler yapıyor tüm anneler 😻 bizim sıpa 2 ay 24 günlük, günün büyük kısmı huysuz ağlar yani tam daha bebek evresi öyle bir aktivite şansımız olmuyor, evde kartlar var ama tummy time a bile tam alışmadı, ben konuşmaya çalışıyorum işte taklit için sesler çıkarıyorum, şarkı açıyoruz söylüyorum bir de kucak delisi bazende bebek arabası veya kanguru ile dışarı çıkıyoruz. Kitaplara ilgisi yok muhtemelen erken ama ileriye dönük sizce ne alayım ne zaman alayım? Mesela su matı, oyun halısı piyanosu olan bir de şu kare çevreli olanlar var, bana da biraz öneri verir misiniz? 🙃
arker