Deletedmom122 Canım kegel egzersizi yap sezeryan oldugum halde Bende de oldu 3.5 ay oldu daha yeni düzeliyor gibi eskisi kadar ses gelmiyor. Benim hareket ederken cok geliyor ilişkide degil. Dedigim gibi kegel egzersizi yap internetten arastır canım
Motherofahsen Deletedmom122 Aktif olarak pilates yapıyorum kegel egzersizleri de sporumuzun bi parçası ama bende işe yaramıyor🥺 tek çare ameliyat gibi
Maryhoney Motherofahsen ay ben normal doğum yaptım aynı şeyi yaşıyoruz 6 aylık bebeğim hala vajinadan gaz atıyorum çok kötü bişey
GSA1319 Edessa vajinoplasti denilen bir ameliyat ile vajina daraltılıyor çözümü bu ben de Gökçen Erdoğan ın sayfasından öğrendim
Edessa GSA1319 bana sezeryan olduğuma bile şaşırıyolar ben çok korkarım hastaenden ameliyattan ama çokda istiyorm düzelmesini
GSA1319 Edessa bence de can sıkıcı bişey ameliyat olmak fikri beni de ürkütüyor ama instagram sayfasını bi inceleyin bu ameliyatı her gün yapıyor kolay mı zor mu bilmiyorum 🤷🏻♀️
2019drnsu Motherofahsen çok utanç verici 🙄geçen gün afedersiniz ilişki sırasında geldi benden de o ses kendimi tutsamda durduramadım bitene kadar yerin dibine giresim geldi eşide olsa utamıyor insan 🤭
Ekea12 Motherofahsen @Edessa canım bu gün kontrolüm vardı. Sordum doktora. Benim bebeğim 3 aylık. Bunun normal olduğunu söyledi. Vücudun düzeltmeye çalıyor henüz dedi. Bunun için sende yardımcı olacaksın dedi. Kegel egzersizi önerdi. Birde zayıfladıkça düzelir dedi. Kimse kimseye söylemez ama Türkiye in %90 ı bu durumda zaten dedi. Ameliyat falan önermedi yani. Bilemiyorum.