Kızlar doğumdan sonra başlayan ve 2-3 ay kadar devam eden vajinadan hava kaçırma problemi yaşadım. Çok fazla dikişim vardı dikişlerim patlamıştı iyileşene kadar normaldir diye düşündüm. Ama bildiğiniz gibi değil her namaz kılarken oturup kalkarken sürekli gaz çıkarma gibi hava çıkarma durumu. Bayadır kesilmişti. Şimdi yine başladı. Özellikle bugün spor salonundayken çok rahatsız oldum. Bu sorunu yaşayan var mı? Gerçekten çok ciddi rahatsız edici bir durum🥺internetten baktığımda operasyonla düzeltilebiliyormuş. devlet hastanesinde ameliyat vs yapıyorlar mı? Bilgisi olan gerçekten yardımcı olabilirse çok sevinirim