yildizztozu 2cocukannesi__ yok uyanmıyor gece bir ya da iki defa gelip ortamızda uyumaya devam ediyor tekrar yatağına götürüyorum yatağında uyuyor daha
Dilaradeniz etkafa bende devlette direk tüplerimi aldırdım yaş sınırı var malesef normalde 30 yaş altını yapmıyorlar ama benim dört çocuk üç sesaryandı konuştum doktorla oda tamam dedi birazda doktorda bitiyor iş konuşursanız bağlar sizide
aadennn etkafa ben 33 yaşındayım benden küçük arkadaşımda oldu 2.bebeginde bağlantı doktorla konuşmanız lazim
etkafa Dilaradeniz senin yaş kaçtı canım çocuk sayın fazla ya ondan bagladılar sanırım ben de ikinciden sonra bağlatmayı düşünüyorum. Çocuk sayısı sınırıda var mı acaba bilgin var mı
Sibel20 yildizztozu merhaba, islem hakkında bilgi verebilir misiniz, ne kadar sürüyo? Öncesinde sonrasında dikkat etmemiz gereken bişey oluyo mu? Sonrasında hastanede yattınız mi ve adet gormede sıkıntı yaşanıyor mu?
yildizztozu Sibel20 valla işlem ne kadar sürüyor bilmiyorum sezaryen oldum o sorada yapıldı bana şuna dikkat falan denilmedi hiç adet konusuna gelince bebeğim 49 günlük lohusalığım yeni bitti sayılır henüz adet görmedim bende