kitapkokusu_ Ben çocuk defterini kapattıktan sonra bağlatmayı düşünüyordum. Ama sanırım kadın sağlığına kötü bir etkisi varmış. Bedenin dengesi bozuluyor anladığım kadarıyla. Bağlatmak yerine garanti yöntemlerle korunmayı düşünüyorum. Ha eğer sezaryen doğum sırasında bir sorun olur veya katiyen başka çocuk yapmak yasaklanırsa kaçma vs tehlikesine karşı bağlatırım. Onun dışında keyfi bağlatmayı düşünmüyorum.