metemom_ mrv2412 Molfix mavi pakette bende taşma yaşadım ama Molfix premium asla taşma yapmıyor çok memnunum tavsiye ederim
filizkumsal zeynoelo bnde geçecem ona jenny sanırm 3 numara bez sıkıyor elimde biraz var diye kullnyrmm çevremde bikaç kişi kullnyor iyi oldugunu duydum
ozlem0303 mrv2412 ben molfix kullaniyorum memnunum onun dışında prima kullandim ilk oglumda cok iyidi, molfixte bende tasma yasadim ,bi büyük numara bez deneyin eger sorun ondan kaynakliysa
myangelson mrv2412 bizim de molfixte taşma oluyor ama bezi küçük geldiği için. Elimdeki bezi bitirmeye uğraşıyorum 😅 suan 2 numara kullanıyoruz o küçük geliyor. Denemek için 3 numara almıştım geceleri 3 numara takıyorum çok şükür hiç taşma yaşamadık bezi baya dolsa da . Bizimki numarasından dolayı oluyor taşması
cevizinanasi Goon, sleepy, molfix denedik. Ya sızıntı yaptı ya pişik prima premium care hiçbir sorun yaratmadı tek geçiyoruz
kaan88 Ben de Sleepy bio natural ile başladım pişik yaptı Sonra prima ile devam ettim denemek için baby turco da almıştım ama onu da hiç beğenmedim Molfix de denedim diğerlerine göre nispeten iyiydi ama en iyisi prima premium çare evet pahalı ama sızdırma pişik vs olmuyor genelde
alparslan14subat mrv2412 ebebek yeni bir bez çıkardı poffy denemeye değer yumuşacık ne sızdırma ne bişey ben onu kullanıyorum
turtikk mrv2412 bebegim 4 aylik dogdugundan beri Molfix premium kullaniyorum memnunum ama mavi olani bende hic begenmemistim asiri koku problemi ve en ufak biside taşma yapiyordu hemen geri premiuma döndüm tavsiye ederim
mavipatikk canmanayvesuyu mavi pakete göre genişlikleri aynı mı sizce 🥲 Mavi paketi bana enlemesine çok geniş geldi fazla kullanamadıkk
cennetkusum16 mrv2412 benim bebeğim aşiri su içiyor özellikle gece uykuda tüm bez markalarını denedim sadece sleppy bio natural premium plus tasirma yapmadı
deryadeniz35 Valla Prima premium care kullanıyorum çok memnunum ne pişik ne taşma yaşadım sadece pahalı biraz ama çocuğum pişik yara olup acı çekeceğine pahalı da olsa alıyorum