mrv2412 Hangileri yazar mısınız kızlar. Molfix mavi,goon,sleepy harici. 4 buçuk aylık erkek bebeğim var taşma yaşadık molfixte baya. Teşekkürler 💞
teacherikizannesi mrv2412 boyu küçük geliyordur bir büyük boyunu alın molfixte. İkiz kızlarıma 1 numara kullanıyordum hep taşıyordu( elimizdeki bitsin diye kullanıyorduk).2 numaraya geçince asla taşma yapmadı.
betusmrv mrv2412 molfix hiç devam etmeyin derim 1 numara da taşırdı 2 de taşırdı biminkini aldıkta rahat ettim biraz arada onda da oluyo ama molfix kadar değil her alt açtığımda kıyafet değiştiriyodum bıkmıştım artık kolik bebeğim bide ağlamaktan helak oluyodu yavrum artık öyle değil keyifleniyo altını açtığımda
yagmur35yy mrv2412 bim bezi kullaniyodum memnunum ama bim uzak olunca baby Türkiyat geçtim çok iyi sızma filan olmuyo
dmla647_ Her bebek farklı olduğu için kesinlikle kullan veya kullanma diyemeyiz ama ben sleppy ile başladım baby turco da kullandım şuan molfix kullanıyorum ve aşırı memnunum taşma sorunu bez numarası yüzünden olabilir çünkü ben hiç yaşamadım
atesnzm mrv2412 prima premium care tek geçerim sadece biraz pahalı molfix deneyeyim dedim hiç memnum kalmadım sıfır emicilik çişi asla emmiyor ve kağıt gibi geliyor bana kızımın cildi kızarıyor ama prima emiyor baya
merry776_ mrv2412 molfix 1 beden kullanıyorum 21gunluk bebeğim erkek taşıyor mu oluyor hep karnı ıslanmış gibi oluyor gunde 2kez felan ama bez de büyük yani