zezey19 ne güzel afiyet şifa olsun inşallah. O yumurtayı nasıl o kıvamda yapıyorsunuz benim yaptıklarım hep çok pişmiş oluyor sevmiyorum siz direkt sıcak suya mı koyup kaynatıyorsunuz yoksa soğuk suda kaynama noktasına geldikten sonra mı dakika tutuyorsunuz ben az pişmiş sarılı seviyorum haşlanmış yumurtayı