Ftmkrnc alyamiramm ultrasonla baktı hic bişey yok dedi ama bana başından attı gibi geldi başka doktora gidicem şuan iyi biraz benim
GALADRiELL Ftmkrnc 3 buçuk yıl oldu hala var bende bastırınca ağrıyor sol taraf ya da kızım tekme attığında anlık ağrı oluyor çok acıyor hiç geçmedi
Ftmkrnc GALADRiELL neden acaba iylesmiyo dıştan hiç bisey yok benim hatta bir haftada dokularım baya iyi oldu benim ama anlamadim
GALADRiELL Ftmkrnc benim de öyle dıştan bir şey yok ama bastırınca ağrır hala doktora da gittim bir şey çıkmadı