Ftmkrnc Kizlar bebeğim 1 yaşında sezeryan dikişlerim dıştan gayet güzel iylesti dokular falan ama icerd ne oluyor onu bilemiyorum karnımı bir yere yaslayamiyor bebeğimi ayağımda sallarken ayağı sert deyince bile çok ağrıyor
perla_ Ftmkrnc ben daha yeni sezeryan oldum o acı var bende ama senin 1 sene olmuş benim bildiğim kadarıyla içerden kendini 1 senede ancak toparlar belki ondan hala acıyor
suheyla92 Ftmkrnc benm de oglum 1 yasinda kesi yerinin bir parmak ustunde hissizlik var ama tarif ettiğiniz gibi bir aci agri yok. Olmamasi gerekirdi doktorunuza sordunuz mu
eylulevasilan Ftmkrnc ben sezeryan olalıli 4 ay 14 gün oldu benimde kızımın ayağı çarpınca ağrıyor dış agriyr ama içi halen hissiz gibi
Ftmkrnc perla_ wallahi hiç bilmiyorum canm benim ilk doğumum normal di bu ikinci zorunlu sezeryan oldum başıma gelmeyen kalmadı yani baya korkuyorum
Ftmkrnc suheyla92 be yalan söyleyeyim en son 1bucuk ayim bitince gittim daha da gitmedim böyle bir yere karnımı yasyanica falan acıyor
merilla1 Ben sezeryan olalı 3 ay oldu, hiç olmamış gibiyim valla hiç bir sıkıntım yok. Sen istersen Bi doktora gozuk bence, Allah korusun dikislerin hep problemiydi belki de.
Ftmkrnc merilla1 gidicemde sürekli çocuklarin hastalıkları git gel fırsat kendime hiç bulamıyorum ama dayanilcak gibi değil artık
merilla1 sezeryandogum ilk 5 gün su degdirmedim doktorum oyle dedi. Su geçirmeyen bantlardan kullandım ve dokturun verdigi ilaclari saati saatine kullandim. Onun dışında bi şey yapmadım açıkçası. Ama benim dinlenmeyede vaktim olmadı belki o yüzdendir. Dogum yaptığım gün kızım sabaha kadar agladi hep kucagimdaydi. 3. Günü sariliktan hastaneye yattik tekrar yine sabaha kadar başındaydım. Annemde çalıştığı için 10 gün kalabildi yanımda. Ev işi, çocukla ilgilenmek derken o arada geciverdi ağrılarım.
alyamiramm Ftmkrnc merhaba dikisleriniz mi acıyor yoksa karniniz mi. Benimde 8 ay oldu doğum yapali gobek deliginin tam altından başlayıp dikise kadar uzanan kısım yani alt karnim dokununca karnimi dayayinca kızım ayağıyla vurunca falan çok ağrıyor. Ve alt karnimin sag tarafi uyusuk hala. Buz degiriyorum solda hissediyorum ama sağ taraf ta hiç soguklugu hissetmiyorum. Ama sağ taraf acıyor his yok hani içten ama dıştan deriye dokununca elimi gezdirince acıyor. Kaşındı mi kasiyamiyorum kasirken çok aciyor
Ftmkrnc alyamiramm dikişler değil içerden bı ağrı var dikiş yerine dokununca ağrı yok ama bastırınca karnimda içerde ageima var
alyamiramm Ftmkrnc benimde öyle ve kasiyamiyorum kaşımak istediğimde çok acıyor icerden. Parmağımı gezdirdigimde dahi karnimda acıyor. Doktora gittiniz mi hiç bu durum için.nasil bi çözüm buluruz buna ben çok sıkıldım artık bu durumdan 1 sene olcak dlgum yapali
GALADRiELL Ftmkrnc 3 buçuk yıl oldu hala var bende bastırınca ağrıyor sol taraf ya da kızım tekme attığında anlık ağrı oluyor çok acıyor hiç geçmedi
Ftmkrnc alyamiramm ultrasonla baktı hic bişey yok dedi ama bana başından attı gibi geldi başka doktora gidicem şuan iyi biraz benim