FtsCvlk başlarda çok uğraştım blw blw diye sadece oyun oynadı aylarca yiyecekleri fırlattı bu sürede her ay halı yıkattım her gün mama sandalyesi yıkadım bir gün annem geldi evimize bi bana bi oğluma kızdı bir haftada blw yi bıraktık😊şu an 18 aylık hiç kendisi yemek istemiyor çatal kaşık kullanıyor aslında ama hala yemekle oyun oynamak için alıyor eline zaten iştahsız bebek öylede böylede yemiyor. Biz başarılı olamadık yine her yer batıyor hemde kendisi yemiyor 😂ama benim çevremdeki çoğu doktor blw çok önermiyor seçici beslenmeyi tetiklediğini söylüyorlar bence yalan yiyen çocuğu çuvala koy çuvalı yer blw si gelenekseli sallamaz yemeyen yemez 😂😂çocuğunuza göre karar verin bence ne tarz hoşlanır gözlemleyin ben elendim size başarılar 😅