serhura1994 çok teşekkür ederim bebişim gerçekten öyle eşimle aramızda böyle şeyler bence de normal sanki anasına babasına küfretmişim gibi tepkiler aldım 😂 ki olay geçti eşimle güldük rezil oldum dedi nasıl salaklık yaptım dedi park da kalabalıktı baya gülmüşlerdir salağa bak nasıl düşürdü küçücük çocuğu falan demişlerdir arkamdan ordan geçmeyelim falan dedi 😂 evet aşkım gerçekten öyle erkekler daha rahat bu konuda biz hep gözümüz üstünde her an olacak şeyler kafamızdan geçiyor. Evet sadaka vermeyi düşünmüştüm direk sonra aklımdan çıkmış teşekkür ederim hatırlattığın için ❤️