canmanayvesuyu Kötü olmuş evet ama kocanıza sürekli mal mal demeyin bence. O da istemezdi düşmesini. Çocuk bu dahaaa çok düşecek. Dikkat etmesi lazımdı kesinlikle ama olan olmuş, Allahtan daha kötü düşmemiş
Ben kayınvalidemle kayınpedere bir kere bıraktım güvenip, geldiğimde parmağı sıkışmıştı ve nerdeyse o tırnak düştü. Ona rağmen ben bir şey demedim. 1.5 yaşındaydı