pimpiriklianne43 evet bende duş aldırdım aşının üzerinden bi hafta falan geçmişti düştü baktım bi damla da kan koştum hemen acile hatta kocam bişey olmaz o kabuk illa düşüp gidecekti dedi bende benim çocuğumun kolu kanıyo sen normal diyorsun falan diye tartışmıştım 2 aylıktı bebeğim