pimpiriklianne43 Arkadaşlar oğlum 5 aylik verem asisi yeri sivilce gibi şişmiş kabuk bağlamıştı şimdi banyo yaptırdım giydirirken farkettim kabuk düşmüş birsey olurmu çok korktum
cennetkusum16 pimpiriklianne43 verem aşısinin izi kalıyor zaten. Araştırma yapsaydiniz ogrenirdiniz hatta iz kalması aşinin tuttuğunu gösteriyor diyorlar ne kadar doğrudur bilemem. İçiniz rahat etmezse aylık kontrolünüzde çocuk doktorunuza sorarsınız hatta numarası varsa gorselinj çekip doktorunuza soyleyin
Deletedmom_216 pimpiriklianne43 olmasi gereken zaten bu canim merak etme. Once kabuk bahlamis gini olir sorma siser sonra soner merka rtme hatta benim oglumun aşi yerinden sivi bisey gelmisti eve sormustum ciddi bisey degil asi tutmus demek bu dedi
naz2911 pimpiriklianne43 Aşı tutmış canım güzel bişey bu benimkide 5 aylık aynı bahsettiğin gibi korkulcak bişi yok
pimpiriklianne43 Ebe 2 gün dikkat et demişti sonra şunu yap bunu yap demedi şimdi giydirirken gördüm çok endiselendim
pimpiriklianne43 cennetkusum16 yok numarası malesef iz kalacak demişti ebe ben kabuğu düştü diye çok korktum birsey olursa diye
emosss__ Hayır canım bişy olmaz kabıklanlanma suyu görünce yumuşayıp düşmüştür. Korkacak bişey yoktur
pimpiriklianne43 Aklimideliricem 1 ay falan hiç sisik yoktu sonra şişti kabuk bağladı simi yıkayıp giydiirken düştüğünü görünce çok korktum kurularken yaptım herhalde diye
emosss__ pimpiriklianne43 evet bende duş aldırdım aşının üzerinden bi hafta falan geçmişti düştü baktım bi damla da kan koştum hemen acile hatta kocam bişey olmaz o kabuk illa düşüp gidecekti dedi bende benim çocuğumun kolu kanıyo sen normal diyorsun falan diye tartışmıştım 2 aylıktı bebeğim
pimpiriklianne43 Aklimideliricem Allah razı olsun içimi rahatlattiniz kurularken yaptım herhalde diye çok korktum
Neslihannnnnnn Korkmayın 1 ay sürdü bizim ebe uyarmıştı zaten olucak diye kaç kere şişip patladı irin aktı içinden kabuk oldu em son iyileşecek diye bekliyoruz
pimpiriklianne43 Neslihannnnnnn kabuğu dusmusmuydu sizinde şişliği görünce korkmamistim kabuğu düşünce korktum ben yaptım kurularken herhalde diye