Bende 1 yaş doğum günü için aldım ama daha bir kere kullanabildik havalar iyi gitmedigi için. Yarın kullanmaya başlayacağım. Ama nasıl rahat edicem bilmiyorum ben travel araba kullanıyordum her şeyim sepetine sigiyor bebek çok rahat şekilde uyuyordu içinde. Ama şimdi bunda eşya koyma yeri yok yatmıyor uyumak çok rahatsız olur sanki. Ne yapıyorsunuz bununla çıkarken uyku saatlerine denk getirmiyornusunuz. Bide acaba sepet takan var mı arkasına elde ve sırtta eşya taşımak zulüm