Kızım 1,5 yaşından beri kullanıyoruz avmlerde gezmekte parkta vs ve bebek arabasından daha hafif daha pratik geliyor kızım dışarıda uyumicaksa. Ve oturma yerinin üstüne bi oturma yeri daha takıyorsunuz yani 5 yasa kadar kullana biliyorsunuz kızım 2 yaşında su an korumasinj çıkardığımda pedalları çevire biliyor