Günaydın hanımlar Hadi forumca bir mini roman yazalım!
Tarzımız: Aşk, intikam, gizem, dram… Hepsi serbest!
Ben başlıyorum, siz sırayla hikâyeye 3-4 cümleyle devam edin.
Kurallara uyalım:
Kısa ve akıcı yazın,
Başkalarının yazdıklarına saygı gösterin,
Çok uzun yazmadan pası bir sonraki kişiye bırakın!
İlk Cümlem:
“Gece tam üçü on geçiyordu… Yıllar sonra kapısında o zarfı bulduğunda, geçmişin gömüldüğünü sandığı yarası tekrar sızladı.”
**Devam sizde! Bakalım nereye evrilecek bu hikaye…”