niliko16122024 fatmanuroba ben fatanjit oldum çok kötüydüm agumentin verdiler emzirmediğim saatlerde içmeme rağmen çocuk mahvoldu bağırsaklarını ve midesini bozdu sıvı kötü kokulu yapıyor bir ay oldu hala geçmedi antibiyotik bebeklerin bağırssklarını bozuyormuş