Kızlar 4 gündür falan aşırı herşeye ağlıyor ya yatırıyorum krize giriyor kaldırıyorum mutsuz karnı tok mutsuz nedir böyle atak mı yoksa hasta mı oluyor diş mı çıkarıyor anlamıyorum 4 yaşinda oğlum var o ayrı kıskanıyor tükenmiş hissediyorum kendimi ağlıyorum resmen sizin bebekler de böyle miydi