mrll aslında sizi sevmiyor değil sadece bebekler stres duygusuna karşı çok hassaslar ve eğer sizin stres seviyeniz yüksekse maalesef bebek kucağınızda sakinleşemiyor, kafanızdan olumsuz düşünceleri atın bende annelik serüveninde çok düştüm çok pes ettim olmuyor bakamıyorum iyi bir anne değilim dediğim günler oldu ama sonra kendime sürekli şunu hatırlattım bu dünyada ona benden daha iyi kimse bakamaz ve ne olursa olsun onu en çok ben seveceğim ve bu koşulsuz sevgiyi bebek hissediyor emin olun. Birde sünnet olmuş çok zor bir operasyon geçmiş olsun minik adama 🥰