Meri-Mel ya askinda babasinda oyle aman aman uzun buyuk degil . Sadece cogu erkekte oluyor ya oyle birazcik ucu var ama kiz olunca iste diyorum bana cekse ya 😄😄😁😁 oglumun yuz hatlari ayni benim. Cene agiz burun goz. Ama gel gor ki erkek oldigundan midir nedir babasina da benziyor. Esimle benziyoruz sanki ondandir belkide. 😁