shay1905 Allah yardımcınız olsun Keşke doğru bir şekilde korunsaydınız. Kan vermenizde fayda var en azından gebelik varsa netleşir. Gebelik yoksa da bundan sonra ona göre korunursunuz. Bu şekilde korunmuş olmuyordunuz. Açık kale maç, kadın doğum doktoruna gidin size korunmayı da anlatacaktır. Gebelik yoksa tabi