minikkkelebek ıphone 13 kullanıyorum kendisiyle 3 yılımızı dolduralı 3 ay oldu
Elli defa düşürdüm ne çatladı ne birşey oldu
Sadece son bi haftadır birileriyle konuşurken sesin gelmiyor diyorlar
Ve ara sıra donmaya başladı
Diğer telefonum Samsung s25 olacak biraz da onu deneyeyim