13 pro max kullanıyordum tâ ki çalınana kadar🥲 şuan 14 pro max kullanıyorum hiç sevemedim kamerası evet güzel ama 13 serisinin yerini asla tutmuyor 14 serisinin kamerası aşırı aşırı net çekiyor her detayını gösterdiği için her şey bence çok çirkin görünüyor bir yunuşaklık efekti vs yok. Bana kalırsa tekrar 13 serisine dönmek isterdim de şuan malum fiyatlar..