roa newmo Ya çok zor bir durum yavrularımız için daha da zordur eminin. Yarın kontrolümüz var soracağım doktoruna inşallah bir çözüm bulunur
roa seymavmustafa Ya çok saçma gelecek ama inşallah vardır diyorum bu şekilde çözümü olur en azından. Çözümsüz olması çok daha kötü çünkü. Çok yıpratıcı bir süreçten geçiyoruz maalesef 😢
dfnkn roa tam kavrayamadigi için gaz problemi elbetteki oluodu hava yuttuğu için baktım ama ben hiç anlamiorum hemşire söylemişti bizede o fark etmişti