Kızlar bebeğim 3 aylık olmak üzere emerken inanılmaz hava yutuyor gazını çıkarıyorum rahatladı sanıyorum ama yatırdığım anda dolu dolu kusuyor tekrar uğraşıyorum uzun uzun meğer hala gaz varmış. Dün arkadaşımdaydım emzirdim gazını çıkardım pusetine koydum eve dönmek için. Arabayla 20 dklık yoldu ve arabayı kullanırken aynada görüyorum bebeğimi. Tam 3 defa ayna da dolu dolu kustuğunu gördüm (yola bakarken de kustuğu olmuştur) otobanın ortasında duramadımda. İçim parçalandı. Durunca bir baktım üstü sırılsıklam olmuş ve kucağıma aldığım gibi gazı tekrar çıktı. Ağladım hüngür hüngür. Normalde hemen müdahale ederdim ama dün kim bilir kaç defa kustu yavrum 😢 Çok çözüm arayışına girmiştim zaten ama maalesef fayda etmedi en sonunda aklıma dil bağı geldi acaba memeyi tam kavrayamadığı için mi oluyor böyle.
Yani iyi kavrayamadığı için çok hava yutuyor dolayısıyla çok gaz oluyor, gaz çıkmadıkça da kusup duruyor yavrum. Aklıma gelen senaryo bu.
