sevcih teacherikizannesi hayır hesabıma yattı. Çalışıyorum ben onunla ilgili olabilir mi acaba erken yatması
sevcih aysegok31 şimdi baktım dekonta öğretmen sosyal yardım yazıyo ama doğum yardımına başvurmuştum, başvurumda ödendi görünüyo zaten. Öncelik varsa belki ondandır
efnan-bebe34 ary2_7 hiçbir yere iki ay sonra otomatik eşinize yatıyor eşimde otomatik yatmıştı ikinci ayda
esmazeynep23 İlk çocuğumda ödeme yapılmıştı bana doğum ve süt parası 2020 de ama ikinci çocukta böyle bir para yatırılmadı
EsilaMiracAyazEren_Moms bahar3434 valla ben bizzat dilekçeyle de e devletten de başvuru yaptım hala yatan bişey yok
Bussskk PTT de veznede çalışan bayana buraya mi yatacak doğum yardımı diye sorduğumda hayır Vakıf bank ile anlaşma sağlanacağını duydum demişti sanırım anneler vakıf banka hesap açacak oradan yatacak para