EsilaMiracAyazEren_Moms bahar3434 valla ben bizzat dilekçeyle de e devletten de başvuru yaptım hala yatan bişey yok
bahar3434 nurnurays e-Devlet hesabına IBANını tanımlarsan direk hesabına yatar PTT gitmene gerek kalmaz
esmazeynep23 @“ebrarebrubayram”#p35 lyl1 sevcih Ben şimdi başvuru yaptım kızım 9 aylık oldu onaylanır mı sizce
Anneogul23 esmazeynep23 1 ocak 2025 ’den sonra doğanlar için diye biliyorum kızınız 9 aylıksa olmaz eğer başka bir yardımdan bahsetmiyorsanız