Hulyaerol İlk 6 buçuk aylıkken dede dedi oğlum 😊sonra baba ve hadi şimdi 7 ay 2 günlük çığlık atmak da eklendi 😅
papatyagibi myavocado Baba 🥲 Yani iki tane tasıdım dokuz ay o kadar büyüttüm falan gittiler baba dediler ikiside ksksks
ilaydaurker myavocado ilk bilinçli kelimesi anne’ydi çiçeğimin 🤍 11 aylık anlamlı olarak, anne, hadi, mama, meme, bak, cici, pisi, gel diyor
neselimom myavocado 7 aylık olduk sayılır birkaç gündür babası Baba diye seslenince oda Baba diye bağırıyor 😂😂