Merhaba anneler, biz 8 ay 10 günlük olduk 🤭 Henüz anlamlı kelimemiz yok, babıldamaları baya arttı bu aralar. Özellikle ’baba’yı çok net çıkarıyor ama bilinçli şekilde söylemiyor. Siz de durumlar nasıl, ya da bebişi daha büyük olan anneler sizler ilk kelimesini hatırlıyor musunuz ?