Bir fenomen yüzdeki lekeler için yıllardır boşuna kremlere para yaptırdim hicbiri bir işe yaramaz. Ancak klinik işlemler sonuç verir ben kliniğe gidiyorum sakın kremlere para vermeyin dedi.
Bir kaç ay sonra kendi markasının leke kremini çıkarıp sadece bununla yüzümde ki lekeler gitti diyip before aftee yaptı. Hiçbirinin önerdiği bir şeyi almam asla. Takip bile etmiyorum artık kimseyi