karpuz_ Umarım bu zamana kadar hep su kacirmamisimdir. Yani kafama o kadar çok takıldı ki acaba hep kaçtı mı diye. Elleri kulaklarında olurdu genelde görürdüm. Ama disten dolayı diye düşünürdüm hiç aklıma gelmedi. Ya sürekli kacirmissam? Bu durumda nasıl anlarım, bir şey olmamıştır değil mi ya? Birkaç gün önceki kontrolde dr hafif kızarıklık var demisti. Eğer hep kacirmis olsam belli olur muydu görür muydu o kulağa bakılan aletle? Ya da ben başka şekilde anlar miydim belirtisi ne olurdu yaaa su an çok kafama takıldı. Kendimi iyi hissetmiyorum yaaaa