Kızlar kızım banyo yaptırırken her şey iyi hoş ama is sacina su dökmeye gelince çok fena bağırıyor, ağlıyor, yerinde durmuyor sürekli kafasını kaçırıyor. Birkaç gün önce dr kontrolünde dr kulağı hafif kızarmış su kaçırmayın dedi ama bugün banyoda o kafasını kacirirken kulağına su kaçtı yine… bebek banyo şapkası taktim daha beter oldu hiç sevmedi daha çok cirpindi ve çıkarmak zorunda kaldım. Havalar soğuk gittiği için hala banyoda banyo yaptirmiyorum, küveti en sıcak odaya götürüp orada kova ve masrapa ile yaptiriyorum. Kulağına su kaçtığı için bir şey olur mu Allah korusun ve yine de önlem amaçlı neler yapabilirim su kaçtığı için? Bir de bu bağırma ağlama kafasını sürekli sallama olayına çözümünüz var mi neler yapabilirim sakin olması için kafasına su dökerken? Aranızda bunları yaşayıp cozum bulan ya da tavsiye verecek olan varsa lütfen beklerim. İnşallah bir şey olmaz ya su kaçtığı için