yaraliceylanim
İlk adet olduğum yıllarda çok fazla kanamam oluyordu; o kadar ki baş edemiyorduk.
Çözümü bebek bezinde bulduk, onu bile dolduruyordum. Cırt kısımlarını yırtıyordum ama kenar lastiği yırtmamak gerekiyor; çünkü içindeki emici şeyler dökülüyor. Bu şekilde dümdüz hale geliyordu ve çok rahat bir kullanım oluyordu.