perla_ yaraliceylanim lastik olan yeri kopar düz ped gibi olsun hem rahat oluyor mecburiyeten yapmıştım bir ara doğumdan sonra
yaraliceylanim Esoz1110 omer47 mhtpdrmz Neslihannnnnnn LezizeNine aysegul_my Ferahh_54 nimetbatu Cihangiriinannesii neslika Esoz1110 Aaayyssee birazquality myavocado perla_ karpuz_ cLearQueen Aaayyssee Esoz1110 turuncbebek karpuz_ Kızlr hepinize tek tek çok teşekkür ederim ☺️🙏🏻 dün akşam yazamadım kusura bakmayın . Yan cırtları tamamen kopardım dümdüz bezin ortası kaldı boxerla beraber giydim ay harika bişeymiş pedden çok daha kaliteli ve yumuşacık kayma sızdırma vs sprun yaşamadım zaten bez çok küçük bir numara değil . Çok teşekkür ederim tekrardan hepinize ♥️iyi ki varsınız
myavocado yaraliceylanim ped koyar gibi çamaşırınıza koyun, kaymaması için biraz sıkı ve iki adet iç çamaşırı giyseniz bence olur.
yaraliceylanim myavocado teşekkür ederim eşimin boxerı ile denicem küçük gelenlerinden giyince tam oluyor bana 🥲iki tane üst üste beni aşırı rahatsız eder
birazquality yaraliceylanim bezin lastikli kısımlarını ve cırtlı kısımlarını boydan boya yırt tamamen ortası kalsın. Bir tane boxer içine yerleştir ve giy mis gibi taşmama garantili yöntem😅
Aaayyssee yaraliceylanim hayır kaymıyor merak etme hatta büyük olduğu için daha rahat oluyor tasma riski vs yok
yaraliceylanim karpuz_ kesmicem bakayım cırtını koparıp takıcam sadece oldugu ladar artık idare edicez
Esoz1110 yaraliceylanim Rica ederim hatta kızıma bezi bıraktırdım artanları ziyan olmasın diye kullandım🤣
yaraliceylanim Esoz1110 ahhh mantıklıymış buda bende marka değiştirince elimde kaldı geceleri kullanırım artık gündüz cok belli olur kullanmam 😂😂🙏🏻
neslika yaraliceylanim online market uygulamaları var. Yarım saat içinde kapıya teslim ediliyor ve temassız teslimat seçerek kuryeyi görmeden alabilirsiniz. Trendyol ve migroshemen kullanıyorum genelde.
Cihangiriinannesii yaraliceylanim kenarındaki lastikleri koparıp o şekilde çamaşırın içine koyuyorsunuz o kadar pedden daha konforlu 😅
Ferahh_54 Bunu bende yaptim lastik ve yapiskan yerlerini kesip kullandim birileri duysa bana gülerler diye düsündüm ama suan mutlu oldum 😁
aysegul_my yaraliceylanim baya büyük oluyor kenarlarındaki büzgülü yerleri kesince ohoo nerden nereye oluyor 😅 mümkün değil kaymaz
LezizeNine yaraliceylanim cırtlarını boydan boya yırt ama pamukların çıkmamasına dikkat et içinde lastik varya bezin katlanmasını sağlayan işte boydan boya onu da çek dümdüz oluyor ped gibi 😂
yaraliceylanim LezizeNine ay gerçekten öyle kocaman bir ped gibi oldu ama ondan bin kat daha kaliteli şöyle bir ped çıkaramadılar yaxıklar olsun
Neslihannnnnnn yaraliceylanim küçük dediğin 1 nosu normal ped kadar zaten hadi 2-3 no olsa gece boyu kadar meyine yetmiyo 🤣🤣🤣 tamam sen 2 tane koy döcmdmcmfm
yaraliceylanim Neslihannnnnnn 😂😂ahahah ya ben bebek gibi tak diyosun zannettim dkkdkeke diyorum ki nasıl olacak agrı beynime sıçramış bide miğren krizi tuttu kafalar süperdi