Pnrg merhabalar, 3 yaşına kadar demir damlasını hep verdiniz mi peki, kırmızı eti ciğeri falan yiyormuydu, demiri iyiyken mi katılma nöbeti geçiriyordu? Benim kızımda dün gözler gitti 1 dk boyunca uğraştık nefesini düzenlemesi için, bu aralar ihmal etmiştim demir ilacını 1 yaşına girdi diye. Sürekli peşinde olmak çok yorucu oldu canı acıyacakda katılma yaşayacak diye