Kızlar özellikle ⅔ yaş anneleri ile aynı durumda olduğumuzu düşünüyorum; kızım kendine favori bir eşya seçiyor ve birkaç gün sürekli onu istiyor 🫠 şu an pembe terlikleri favorisi, sabah kalkar kalmaz giyiyor, akşam yatana kadar… Günde elli kere çıkarıp giyiyor tabii giyemediği için krizleri de oluyor. 🤕🥲
Sizlerin bebişlerde de var mı bu favori eşya durumu? Şu sıralar favori eşyaları neler? 🫶🏻