nurella0602 bir kaç seçenek var:
Bir rahatsızlığınız varsa rapor alırsınız bir süre, bu süre zarfında hem rahatsızlığınız düzelir hemde düşünmek fırsatınız olur.
İkale seçeneği var ama ona yanaşacak bir şirket değil gibi, belki siz bir teklifle gidersiniz ama bunu kesinlikle yazılı yapmayın.
İstifa kesinlikle etmeyin, diğer bir seçenek ihtar çekip ayrılırsınız. Sonrası mahkeme. İhtarda derhal haklarınızı vermelerini talep edersiniz.
Bir avukattan kesinlikle destek alın. Çünkü yasa der ki ise donmeden direkt yaptığıniz bir hamle istifa vs. Kısmı calisma konusunda ki dava olayınızı zorlaştırır.
İş davaları genelde uzun sürüyor ama hiç belli olmaz. Bir buçuk sene süreni de duydum bir kaç aya netleşeni de.