nurella0602 Bebeği olup çalışmak zorunda kalan anneler kısmi çalışma hakkımız var ben dilekçe verdin iş veren kabul etmiyor. Ama sgk reddetme hakları yok diyor?? Bilgisi olan varsa bi dönebilir mi lütfen
denizalismom nurella0602 evet red edemezler . Zaten maaşı yarım ödüyorlar sigortayı ne diye kabul etmediler . Şikayet edin .
Pelin232323 nurella0602 red edemez ama sana haklarını veriyorum çık o zaman işten diyebilir. Bunda da yine dava yoluna gidip çok yüksek ihtimalle zaten yine kazanirsiniz. Hakkınız sakın bırakmayın derim.
nurella0602 denizalismom kuzu şikayet edeceğim ama yazılı dilekçe göndermelerini bekliyorum. Mahvoluyorum artık çaresizlik çok zor bu ülke de yaşamakta. Bazı şeylere mecbur olmasam istifa ederim ama onca yılım var içerde :(((
denizalismom nurella0602 istifa etmeyin sakın . Bu kanunen hakkınız kullanmak en doğal hakkınız. Dilekçeyi neye göre yazacaklar ki ? Dilekçe yazamazlar .
nurella0602 denizalismom kabul etmiyoruz diye yazılı yollamaları gerekiyormuş. Bana sözlü olarak söylediler. Bende yazılı dilekçe verirlerse şikayet edeceğim. Dava açarsam otomatikmen istifa etmiş olurum. Nasıl kullanacağım bilmiyorum :( siz kullanıyor musunuz
denizalismom nurella0602 hayır olmazsınız. Alo 170 arayın detaylı bilgi alın . Evet ben 5 aylıkken başladım işe 1 yaşına kadar kısmi çalıştım 1,5 ay önce tama geçtim
Dmt-01 nurella0602 yok istifa etmiş olmuyorsunuz.Şimdi 657 sayılı kanunda böyle b. hakkımız var ama nasıl kullanılacağına dair yönetmelik olmadığı için kurumlar zorluk çıkarmaya çalışıyor.ama dava açınca kazanıyorsunuz.Şuanda benim çalıştığım yerde iki kişi yarım gün çalışıyo.Dava açarak kazandılar.
poyrazege3560 denizalismom kısmı dediğiniz kac saat? bende şuan 6 aylık ücretsiz izne ayrıldım 8 aylıkken ise basliyacagim bende faydalanabiliyormuyum bu kanundan.
nurella0602 denizalismom denizalismom nasıl çalıştınız nasıl kabul ettiler? Sektör neydi ? Şikayet vs yaptınız mı
denizalismom poyrazege3560 evet çalışabilirsiniz. Çocuğunuzun ilk okul çağına kadar çalışabilirsiniz. Yarı maaş yarı iş . Ben sabahtan öğleye kadar gitmeyi seçtim. İş yoğunluğun sabah olduğu için. İsterseniz öğleden sonra da tercih edebilirsiniz.
sebebiyok denizalismom hangi bakanliktasiniz acaba ben de vericem dilekceyi yakin zamanda ama idarem buyuk ihtimalle dava yoluyla alirsin dedi.
Birkimseee denizalismom ne iş yapıyorsunuz, tüm mesleklerde olur mu ki ya ben de bi yaşında nasipse başlıcam ama anneler pek yaklaşmyor bu duruma doğu görevi vs. Nasıl oluyor hani görev süresinden sayılır mı yarı zamanlı gitmekte
nurella0602 denizalismom şikayet etsem ne değişecek ki işkura vs şikayet açmam gerekiyor sanırım sonuç alır mıyım