mondecaidensecmeler pimpiriklianne43 verebilirsin canım belli saatli aralıklarla karanfil yagida rahatlatiyor
pimpiriklianne43 parlamoms doktor aşı olunca kilosuna göre 3.5 ml ver demişti öylemi veriyim yoksa daha azmi veriyim sence
pimpiriklianne43 3kedili2bebekli vallahi unutmadan önce vermiştim uyandı 2 saat uyanık kaldi hiç ağlamadı çocuğun ağrısı varmisti galiba kaç gündür onada kendimede eziyet etmişim
ruya16 pimpiriklianne43 bende verdim hep diş dönemde mecburen doktora sordum günde 1 kere falan verıyordum
pimpiriklianne43 ruya16 ben sormayı unutmuşum geçen hafta gittik çok huysuz diye diş çıkarma dönemine girmiş dedi bende vericem demin verdim 2 saat ağlamadı çocuğumu üzdüm kaç gündür çocuğun ağrısı varmış demekki
elaannes pimpiriklianne43 yani calpol öyle aman aman ağır bir ilaç değil niye bu kadar korkuluyor anlamıyorjm perişan olmasındansa verim bir şey olmaz ya
pimpiriklianne43 elaannes valla verdim biraz önce çocuk uyandı 2 saat uyanık kaldı hiç ağlamadı demekki ağrısı varmış kaç gündür cocugumada kendimede eziyet etmişim üzüldüm ağrı çekmesi sağlığı için daha zararli
pimpiriklianne43 elaannes ateslendigi zaman bile önce surup vermeyin düşürmeye çalışın diyorlar insan ateşi falan yokken vermeye tereddud ediyor
MKmoms24 asell13 bu ishal nasıl bir şey oluyor normal de diş te olmuyordu ama şu iki üç gündür var acaba dişle ilgili mi?
pimpiriklianne43 MKmoms24 benim günde 1 defa yapardı dün 4 kere yaptı ve biraz kıvamı sıvıydı birkerede yesilimsi oldu
asell13 MKmoms24 ishalden kastım sık kaka cıvıkda olabiliyor taşıyor sürekli birde kafası boğazı sıcaksa huzursuzsa bunlar dişin belirtileri
pimpiriklianne43 asell13 ayy evet kafa sıcak vücudu değil gelse artık salyasida iyice arttı sürekli üst degistiriyorum
pimpiriklianne43 asell13 peki kusma oluyormuydu dis donem8nde normalde reflusu var kusar hep ama bugün birazdaha fazla kustu gibi
pimpiriklianne43 parlamoms benimki 7500 kg doktor 3.5 vermemi söyledi ben hep çay kaşığıyla veriyordum
parlamoms pimpiriklianne43 kıyamam evet geliyo inşallah 😍🙏🏻çok zor ama etin yarılıp içinden çıkması Kıyamam onlara 🥹
pimpiriklianne43 Gldekpnci valla dün verdim bebeğim pamukbgibi oldu 2 gün cocugumada kendimede eziyet etmişim
Gldekpnci pimpiriklianne43 öyle çok ağlamalı feryat figan durumlarda en son çare veriyorum bende canım niye eziyet edeyim çocuğuma kimi arkadaşlarım dönüşümlü olarak kullanıyor diş döneminde pedifenle calpolu senin bebiş biraz küçük zaten calpol yeterli suanlık