pimpiriklianne43 3kedili2bebekli resimde nasıl hemen cikacak gibimi bu geçen haftaki resim damaklari bembeyaz
Deletedmom_897 pimpiriklianne43 Böyle acı çekmesinden daha iyi olur ama gecmsi olsun hemen çıkar inşallah
pimpiriklianne43 3kedili2bebekli şimdi iyice bembeyaz hiç bakamıyorum dilini getiriyorda bunuda geçen hafta aglarken cekebildim inşallah hemen cikar
esmaayeldann pimpiriklianne43 bende veriyorum diş döneminde. Çünkü hiç bişi etki etmiyo,doktorumda verebilirsin demişti. Bazı bebekler ağır geçiriyor diş dönemini benim oğlum ağır geçiriyor mesela
pimpiriklianne43 esmaayeldann benimde çok zor geçiyor şimdi diyorum kolikken daha az ağlıyordu galiba hiç olmazsa yarimsaat uyuyordu şimdi 10 dakika yumuyor acıyor birde günde 1 defa kaka yapıyordu dün 4 defa yaptı bugün sabahtan beri 2 kere yaptı herhalde disten
pimpiriklianne43 esmaayeldann ayy inşallah şimdiye kadar kolikti tam biticekmiki derken diş başladı inşallah çıkarda biraz ağlaması azalr
3kedili2bebekli pimpiriklianne43 inşallah hemen çıksın çektiği son diş ağrısı olsun inci gibi dizilsin bir calpol verip durumunu gözlemleyin eğer durumunda iyileşme sakinlik uyku varsa diştir diş değilse bile bir yeri agriyor demektir
pimpiriklianne43 3kedili2bebekli sağol canim güzel dileklerin için Allahim inşallah bütün bebekler sagl8kli mutlu olur çok zor bebeğin hasta olması
pimpiriklianne43 3kedili2bebekli vallahi unutmadan önce vermiştim uyandı 2 saat uyanık kaldi hiç ağlamadı çocuğun ağrısı varmisti galiba kaç gündür onada kendimede eziyet etmişim
ayseayliz pimpiriklianne43 içirebilirsiniz doktorum bize çok zorda kaldığın zaman içirebilirsin demişti
pimpiriklianne43 onbesagustos şimdi verdim eğer çok huysuzlanirsa yatarkende veririm ellerini yiyecek neredeyse salatalık veriyorum diş kasiyici veriyorum onları sokmuyor elini çıkarmıyor agzindan
parlamoms pimpiriklianne43 içir tabikide çok ağrıları oluyo kıyamam bnm kızım da 5 aylıkken ilk dişini çıkardı şimdi üstler geliyo bazen her akşam 2,5ml şırınga ile veriyorum biraz rahatlatıyor dr umada söyledim sıkıntı yok dedi
pimpiriklianne43 parlamoms doktor aşı olunca kilosuna göre 3.5 ml ver demişti öylemi veriyim yoksa daha azmi veriyim sence